Notícies
Foto: Ajuntament de Creixell.
13 de setembre del 2018
La Policia Local de Creixell estrena uniforme per la Diada de l’Onze de Setembre
Per tal d’adaptar-se a la normativa del Departament d’Interior
La Policia Local de Creixell ha estrenat aquesta Diada Nacional els nous uniformes que l’Ajuntament ha adquirit per al cos policial.

Els nous vestits acompleixen els requisits que el Departament d’Interior va establir el 2017, d’acord amb la Resolució INT/1431/2017 de 15 de juny, per la qual s’estableixen les característiques de la nova uniformitat de les policies locals de Catalunya i la Guàrdia Urbana.

Els nous uniformes són similars als del cos del Mossos d’Esquadra donat que l’objectiu és homogeneïtzar els 215 cossos de la policia local catalana en un sol model.

L’alcalde de Creixell, Jordi Llopart, ha destacat que aquest canvi “no comporta cap despesa addicional per a les arques municipals “ i ha assenyalat que “calia adaptar-se al més aviat possible a la normativa del Departament d’Interior de la Generalitat”.
Social
Et recomanem
28a Fira d’Artesans d’Altafulla
13, 14, 15 i 16 d'agost
Programa d'activitats a: www.altafulla.cat
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Aquatló Altafulla 2026
11 de setembre a les 9:30h al Club Marítim
Organitza: Atletes d'Altafulla i Club Marítim Altafulla
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla