Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra
26 de juliol del 2019
La Policia Local de Torredembarra incorpora quatre agents més aquest estiu
El consistori també ha anunciat que s’està elaborant la futura convocatòria d’un procés selectiu per a agents de policia amb caràcter de funcionari de carrera
La Policia Local de Torredembarra ha incorporat un total de quatre agents amb caràcter interí per un període de tres mesos amb motiu del dispositiu policial d’estiu. I és que com molts altres punts turístics del territori, en aquestes dates el municipi veu incrementat el nombre de visitants i de residents.

Per aquest motiu, l’Ajuntament de la Torre va endegar un procés selectiu d’agents de la Policia Local en què van participar un total de cinquanta persones, de les quals en van aprovar quatre. Aquests nous agents han seguit un procés de formació i ara ja realitzen tasques de suport al cos policial.

D’altra banda, l’alcalde de Torredembarra, Eduard Rovira, ha anunciat que s’està elaborant la futura convocatòria d’un procés selectiu per a agents de policia amb caràcter de funcionari de carrera. Tot plegat en un moment en què el cos de la Policia Local de la població compta amb un total de 31 funcionaris.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla