Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra
17 de gener del 2023
La Policia Local de Torredembarra posa en marxa una campanya informativa sobre la nova normativa municipal per a l'ús dels vehicles de mobilitat personal
Un codi QR en el material gràfic de la campanya permet accedir amb facilitat a la normativa
La Policia Local de Torredembarra ha posat en marxa una campanya informativa sobre la nova ordenança municipal de circulació dels vehicles de mobilitat personal (VMP) que afecta, entre altres, els patinets elèctrics. La iniciativa coincideix amb el control de ciclistes i conductors d'aquest tipus de vehicles que està duent a terme aquesta setmana tant la Policia de Torredembarra com d'altres localitats, com Roda de Berà, amb la coordinació del Servei Català de Trànsit.

A Torredembarra les principals condicions de circulació que contempla l'ordenança per als VMP són les següents:

No es pot portar acompanyant; no es pot circular per voreres ni zones de vianants; no es poden utilitzar auriculars ni telèfons mòbils; és obligatori l'ús del casc de protecció homologat; està prohibit consumir alcohol i drogues; el límit de velocitat és de 25 km/h; de nit s'ha de conduir amb llums i reflectants; és obligatori portar timbre i sistema de frenada; l'edat mínima per conduir VMP és als 15 anys; cal respectar les normes generals de circulació; està prohibit circular amb VMP manipulats per alterar característiques o velocitat; cal circular pel carril bici i resta prohibit circular per vies interurbanes.

Per desenvolupar la campanya s'ha creat un material gràfic que inclou un codi QR a través del qual es pot consultar la normativa i localitzar el tipus de vehicle segons la classificació. La Policia Local està distribuint aquest material entre la ciutadania i, especialment, entre els alumnes dels instituts del municipi. També es pot consultar aquesta documentació en el portal de transparència del consistori, a través del web www.torredembarra.cat.
Social
Et recomanem
Concert del grup Bi-cussion, dirigit per Jörg Prignitz
23 d'octubre a les 18h al Casal Cultural La Violeta
Amb les escoles de música d'Altafulla i Torredembarra
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla