Notícies
16 de juliol del 2015
La Policia Local localitza un jove que havia desaparegut a Altafulla durant tres hores aquest dimecres
El conseller d’Interior Jordi Jané presenta aquest dijous l’aplicació per mòbils APP 112 per localitzar persones perdudes o accidentades
Ensurt per la Policia Local d’Altafulla aquest dimecres 15. Pels volts de les onze del matí van rebre un avís on se’ls comunicava la desaparició d’un noi amb una discapacitat després d’haver sortit amb bicicleta, i la impossibilitat de ser localitzat pel seu pare.

La Policia Local sí va aconseguir contactar telefònicament amb ell, però el jove, desorientat, no va poder ubicar exactament on es trobava, i únicament va afirmar que no veia persones al seu voltant, i se sentien vehicles rodant per l’altaveu del telèfon.

Després de dues hores de recerca pels camins, amb aquesta indicació la Policia Local va centrar els seus esforços en les vies exteriors d’Altafulla i el va localitzar a la T-214 amb direcció cap a l’autopista. El jove, veí de Sant Cugat, va ser traslladat a Altafulla ràpidament i a dos quarts de tres de la tarda ja era novament amb el seu pare.

El nou conseller d’Interior de la Generalitat de Catalunya, Jordi Jané, presenta aquest dijous 16 una nova proposta per solucionar problemes d’aquestes característiques, una nova aplicació mòbil intel·ligent APP 112, per localitzar persones perdudes o accidentades.
Social
Et recomanem
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
4 de maig de 10h a 14h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla