Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra
06 d'octubre del 2025
La posada en marxa de la piscina de Torredembarra podria patir un nou retard
Tot i que el nou equipament està pràcticament enllestit encara queden treballs per fer a l’obra
La nova piscina coberta de Torredembarra podria obrir portes més enllà del 13 d’octubre. Aquesta és la darrera data que des del govern es va donar durant el darrer ple municipal. Amb tot, el dia definitiu d’obertura està pendent dels darrers treballs que ha de fer l’empresa encarregada de l’obra.

Justament aquest divendres hi havia una visita a les obres per part dels responsables de l’Ajuntament i s’espera que en els pròxims dies es confirmi si es manté la data del 13 d’octubre o s’endarrereix una mica. El regidor de Serveis Tècnics, Raúl García, ha explicat en una entrevista a Ona la Torre que no s’ha pogut fer encara la certificació de l’obra, perquè queden uns treballs en alçada que impedeixen que l’Ajuntament la pugui recepcionar.

En tot cas, García comenta que les obres ja estan gairebé enllestides després d’un llarg període per poder executar aquest projecte en què s’han produït alguns endarreriments. Justifica també la complexitat dels treballs que queden, no tant per les obres, sinó perquè l’empresa depèn del subministrament de material.

Les obres de la piscina coberta van iniciar-se al febrer de l’any passat. Per a l’Ajuntament han suposat un cost d’uns 2,4 milions d’euros.
Raúl García, regidor de Serveis Tècnics de Torredembarra
Raúl García, regidor de Serveis Tècnics de Torredembarra
Social
Et recomanem
Altafujazz: Nando Picó Quintet
7 de febrer a les 20h a La Violeta
Organitza: OilJazz
Carnaval d'Altafulla
Del dijous 12 al dimecres 18 de febrer
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla