Notícies
Foto: Escola Molí de Vent
27 de febrer del 2023
La Regidoria d'Educació de Torredembarra modifica el mapa escolar per adaptar-lo a la realitat del municipi
La zona escolar es dividirà en dos àmbits, la de Llevant, amb l'Escola Antina, i la de Ponent, amb l'Antoni Roig i el Molí de Vent
La Regidoria d'Educació de Torredembarra ha modificat el mapa de les zones educatives d'infantil i primària de la vila de cara al curs vinent. L'objectiu de la mesura és adaptar les àrees d'influència de les diferents escoles a la realitat de la població, que ha vist com en els darrers anys molts habitatges de segona residència han esdevingut de primera.

D'aquesta manera, la regidora d'Educació, Maria Gual, ha explicat que per al curs 2023-2024 la zonificació escolar de Torredembarra estarà dividida en dos àmbits: la zona Llevant que inclou l'Escola l'Antina i la zona Ponent amb les escoles Antoni Roig i Molí de Vent.

L'àrea d'influència de l'Escola l'Antina s'ha redibuixat per acollir millor els infants de Baix a Mar i de les urbanitzacions, mentre que amb la creació d'una única zona per a Antoni Roig i Molí de Vent comportarà que les famílies puguin escollir una escola o l'altra indistintament, com ja succeeix amb els dos instituts de Torredembarra. Cal recordar que aquest canvi de zones s'aplica per a la preinscripció de l'alumnat d'infantil de tres anys i no afecta els que ja tenen plaça als diferents centres docents.
Social
Et recomanem
Dia de la Poesia 2026
19 de març a les 17h a la biblioteca
Organitza: Biblioteca i Escola Municipal de Música d'Altafulla
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla