10 de desembre del 2019
La regidoria de Festes busca monitors de lleure pel Parc de Nadal d’Altafulla
Cal que les persones candidates disposin de la titulació oficial i tinguin experiència demostrable amb infants. Els currículums es poden presentar fins el 19 de desembre
La regidoria de Festes de l’Ajuntament d’Altafulla ha convocat una oferta de feina per a la contractació de monitors de lleure pel Parc de Nadal que tindrà lloc al Pavelló Poliesportiu els dies 2, 3 i 4 de gener, de 4 de la tarda a 8 del vespre.
Els currículums es poden fer arribar al correu electrònic pijaltafulla@gmail.com, o bé presencialment, a la seu del Punt d’Informació Juvenil (PIJ) d’Altafulla, a la Pallissa de l'Era de l'Esteve.
Cal que les persones candidates disposin de la titulació oficial de monitor de lleure i que demostrin experiència de treball prèvia amb infants. L’oferta també demana predisposició al treball actiu amb infants i joves en qualsevol dels àmbits d’actuació del Parc de Nadal com ara en esports, tallers, o inflables, entre d’altres.
La data límit per presentar les sol·licituds és el dijous 19 de desembre. Un cop s’hagin valorat tots els currículums per part de l’organització, es comunicarà la decisió a les persones admeses, i se’ls informarà de les seves tasques al Parc de Nadal.