Notícies
03 de febrer del 2016
La regidoria de Sostenibilitat de Torredembarra presenta com a prioritat el manteniment conjunt amb Altafulla de la platja del Canyadell
El juliol passat els ajuntaments d’ambdós municipis van ser distingits per Ecologistes en Acció amb el guardó ‘Platja verge’
La regidoria de Sostenibilitat de l’Ajuntament de Torredembarra, encapçalada per l’edil Josep Maria Guasch, s’ha marcat vint prioritats per dur a terme al llarg d’aquest 2016.
Una d’aquestes prioritats s’emmarca en l’àmbit de les platges. En aquesta matèria, el regidor apunta com a principal objectiu el conveni amb l’Ajuntament d’Altafulla per al manteniment de la platja del Canyadell.

El juliol passat els ajuntaments d’Altafulla i Torredembarra ja van ser distingits per Ecologistes en Acció amb el guardó ‘Platja verge’ per aquesta platja. Un distintiu que l’entitat atorga de forma anual i que té en compte l’estat natural de les platges, els valors de fauna i flora, la dificultat d’accés, que presentin la mínima intervenció antròpica i la mínima freqüentació humana en la zona de balneari, i que l’accés amb vehicles de tracció a motor estigui prohibit a menys de 200 metres de la platja. Era la primera vegada que ambdós consistoris participaven en la convocatòria, i la intenció és repetir.

La regidoria torrenca es va crear amb el nou mandat del passat mes de juny, estructurada en tres grans unitats: Medi Ambient, Platges, i Salut Pública.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla