Notícies
14 de gener del 2015
La reunió entre Mas, Junqueras i la societat civil serà a primera hora d’aquesta tarda
El president vol anunciar dijous la seva decisió definitiva sobre les eleccions, i de moment no hi ha acord per convocar-les al març
La reunió entre el president de la Generalitat, Artur Mas, el líder d'ERC, Oriol Junqueras, i la societat civil independentista serà a primera hora de la tarda, segons han confirmat a l'ACN fonts properes a la trobada. En aquesta trobada hi participaran, a més de Mas i Junqueras, la presidenta de l'ANC, Carme Forcadell, la d'Òmnium Cultural, Muriel Casals, i el de l'AMI, Josep Maria Vila d'Abadal.

El president vol anunciar dijous la seva decisió definitiva sobre les eleccions. De moment no hi ha acord entre les parts per convocar-les al març, perquè Mas recorda que l'única opció que garanteix eleccions abans de les municipals passa per la llista unitària, que ERC no accepta.
Social
Et recomanem
Debat literari amb Isabel Olesti - 'Àlbum d'amors complicats'
19 de setembre a les 18h al Museu Etnogràfic
Organitza: Club de lectura de relat curt Biblioteca d'Altafulla
Cineclub Altafulla Link: 'La Estrella Azul'
19 de setembre a les 20h a La Violeta
Entrada general 5€. Socis i menors de 25 anys, 2€
Taller creatiu: Estampació amb plantes silvestres
Dissabte 20 de setembre de 10h a 14h a la Finca del Canyadell
Preu: 30 euros (esmorzar i material inclòs)
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla