Notícies
Foto: Towntobe
07 de juliol del 2017
La rumba i les foodtrucks amenitzaran la tarda del dissabte a Altafulla
L’associació Towntobe oferirà, de 18h a 24h al parc de Voramar, la primera edició de l’After Beach Rumbero
La rumba serà la protagonista aquest cap de setmana a Altafulla. El parc de Voramar es convertirà en l’escenari de la primera edició de l’After Beach Rumbero. Una iniciativa impulsada per l’associació altafullenca Towntobe, amb la col·laboració de la regidoria de Festes de l’Ajuntament d’Altafulla.

Els Batukats del Bolet, Los Xatus i Bananna Beach Tropical Rumba Catalana, seran els encarregats de posar ritme, de 6 de la tarda a 12 de la nit, a una festivitat que arriba amb la voluntat de convertir-se en una alternativa d’oci a l’agenda d’estiu del municipi. Una de les responsables de l’entitat, Anna Royo, preveu una elevada afluència de públic.

Towntobe va néixer ara fa uns mesos de la mà de cinc altafullencs amb l’objectiu d’ampliar el programa d’activitats culturals i de lleure per la gent jove. Anna Royo ha explicat que cadascú té la seva feina i que l’entenen com una afició, tot i que li posen moltes ganes i acaben sortint propostes interessants i que agraden a vilatans i turistes. La proposta DeTardeo, la passada Festa Major Petita, n’és un exemple i tot un èxit de participació.

Aquestes sis hores de música en directe aniran acompanyades de diverses foodtrucks, que permetran als assistents tancar la jornada a la platja.
Anna Royo, una dels responsables de Towntobe
Anna Royo, una dels responsables de Towntobe
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla