Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra
11 de març del 2024
La sala Lluís d’Icart del Castell de Torredembarra acull l’exposició ‘Els nòmades del temps’
La mostra recull fins a 26 figures escultòriques amb base de fusta de l’artista Toni Codina i es podrà veure fins el 5 d’abril
L’Ajuntament de Torredembarra, a través de la regidoria de Cultura, organitza l’exposició ‘Els nòmades del temps’ en què l’artista Toni Codina Balart mostra un total de 26 figures escultòriques amb base de fusta. La mostra “convida els visitants a una experiència màgica, que surt d’una naturalesa reciclada i en equilibri”, apunten des del consistori.

En aquest sentit, l’autor de les obres es defineix com a “escultor autodidacta, un artesà dels elements obstinat en què res es converteixi en pols i desaparegui”; i la seva voluntat és recollir tot això. La mostra es pot visitar a la sala Lluís d’Icart del Castell de Torredembarra fins el dia 5 d’abril, en horari de dilluns a divendres, de 10h a 17h.
Social
Et recomanem
Altafujazz: ‘Setze petites històries’, amb Xavier Pié
20 de juny a les 20h al Museu Etnogràfic
Organitza: OilJazz
Teatre: ‘Portes tancades’
21 de juny a les 18:30h a La Violeta
A càrrec del grup de Teatre Social + Gran
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla