Notícies
Foto: Sala Trono
20 de setembre del 2023
La Sala Trono de Tarragona programa tretze propostes per a aquesta temporada amb espectacles "més grans" i més aforament
La programació acull companyies de "primer nivell" catalanes, valències, argentines i israelianes
La Sala Trono de Tarragona ha programat tretze propostes teatrals per a aquesta temporada de tardor, que arrenca el 30 de setembre i que s'allargarà fins al gener de l'any vinent.
La programació acull produccions de companyies de "primer nivell" de Catalunya, del País Valencià, de l'Argentina i Israel amb espectacles que reflexionen sobre l'existència i la convivència.

'Iceberg', 'Guillermota', 'Tormento Tango' o els 'Ocells' són alguns dels títols destacats de la 21a edició. "Afirmem que és la temporada de més qualitat que hem portat mai, hem arriscat molt perquè tenim més aforament i hem apostat per companyies i espectacles més grans", ha destacat el programador i gestor de la Trono, el rierenc Joan Negrié, en la presentació feta aquest dimarts.

Negrié també ha dit que enguany pretenen arribar al públic més jove, i que l’èxit de ‘Tornaria a viure com si fos un llangardaix’ fa que es reprogrami en la nova temporada.

Joan Negrié, programador i gestor de la Sala Trono
Social
Et recomanem
Dia de la Poesia 2026
19 de març a les 17h a la biblioteca
Organitza: Biblioteca i Escola Municipal de Música d'Altafulla
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla