Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra
01 de desembre del 2025
La seguretat, les millores en mobilitat i els serveis les principals demandes dels veïns de Torredembarra
És el resultat d’una trobada entre representants veïnals i del govern municipal
Les associacions de veïns de Torredembarra han traslladat les seves demandes a l’Ajuntament, en una reunió que es va fer dijous al vespre a l’Espai Cultural Sala del Mar. Hi van participar representants de 6 entitats veïnals i 10 regidors de l’equip de govern.

Es van tractar una quarantena de punts que havien proposat les mateixes entitats. Entre aquests, hi havia la millora de la mobilitat en barris com Clarà, la creació d’un parc de socialització d’animals als Munts o l’actualització sobre la situació del projecte per recuperar l’Alfa i Omega. També es va parlar de la piscina nova, sobre la qual l’alcalde Vale Pino va explicar que aquesta setmana s’ha avançat per obtenir els permisos d’Endesa

El regidor de Govern Obert i Comunicació, Joel Ramírez, s’ha mostrat satisfet per la bona participació que hi va haver en la trobada.

Un altre dels punts que es van tractar és el de la seguretat. És per això que a l’inici de la trobada van intervenir el sotsinspector en cap de la Policia Local, Miquel Àngel Marchal, i el cap de la comissaria dels Mossos de Torredembarra, Francesc Bernal. Els veïns van demanar més presència policial als carrers.
Joel Ramírez, regidor de Govern Obert i Participació de Torredembarra
Social
Et recomanem
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Diada castellera d'inici de temporada
11 d'abril a les 18h a la plaça del Pou
Amb: Jove Tgn, Vella de Valls, X. del Serrallo i C. d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla