Notícies
Foto: Associació Mediambiental La Sínia
27 de desembre del 2021
La Sínia reprendrà les visites guiades al Centre d’Interpretació del Riu Gaià i l’entorn de la resclosa del Catllar el 15 de gener
L’activitat és gratuïta i es fa en grups reduïts per oferir una visita més personal i complir amb les mesures de prevenció de la Covid-19
L’Associació Mediambiental la Sínia es troba immersa en la planificació del programa d’activitats del 2022. La primera proposta, que durà a terme després de les festes de Nadal és la de les visites guiades al Centre d’Interpretació del riu Gaià i l’entorn de la resclosa del Catllar.

L’entitat ja ha establert les primeres dates d’aquesta activitat, que és una de les que té més seguiment durant l’any. La jornada inaugural serà el dissabte 15 de gener d’11h a 13h. La segona, el 12 de febrer, i la tercera, el 12 de març, se celebraran en el mateix horari.

La visita començarà a l’Ermita de Sant Ramon, on els responsables explicaran tot el que cal saber del riu Gaià i el conjunt fabril del Catllar. Després es farà un tomb pels voltants de la resclosa per conèixer les particularitats de l’entorn “com les actuacions que s’han fet o la tortuga de rierol, que ja s’ha establert”, ha explicat la responsable de les visites, Anna Aray, en declaracions a Altafulla Ràdio. En acabar, s’oferirà un refrigeri als assistents.

La participació en les visites és gratuïta, i es fa en grups reduïts. D’aquesta manera, els responsables ofereixen una visita “més personal”, i a banda es compleix amb la mesura de prevenció de la pandèmia de la Covid-19. I és que com ha dit Aray, és una proposta que té molt èxit.

Per inscriure’s a l’activitat cal enviar un correu a l’adreça electrònica elcatllar@riugaia.cat. Per a més informació es pot consultar el web www.elcatllar.cat.
Anna Aray, responsable de les visites
Anna Aray, responsable de les visites
Social
Et recomanem
Festa Major de Sant Martí 2025
De l'1 al 16 de novembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat/santmarti
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla