Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
15 d'octubre del 2019
La tardor arriba al Baix Gaià per quedar-s’hi
Les temperatures cauen, però ho fan acompanyades d’un cel assolellat que en les hores centrals del dia ens permetrà gaudir d’un ambient agradable
L’aire fred que ha envaït el territori aquesta matinada ha posat el punt i final a l’estiu. Les temperatures, tant les mínimes com les màximes, cauen, tot i que ho fan acompanyades d’un cel assolellat que en les hores centrals del dia ens permetran gaudir d’un ambient agradable.

La tardor arriba per quedar-s’hi, després d’un cap de setmana en què el mercuri ha fregat els 30ºC. Malgrat que s’espera una remuntada de les temperatures al llarg de la setmana, els termòmetres ja no assoliran ni de bon tros els elevats valors registrats durant les darreres setmanes.
Social
Et recomanem
Festa Major de Sant Martí 2025
De l'1 al 16 de novembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat/santmarti
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla