Notícies
Foto: IGP Calçot de Valls
05 de març del 2021
La temporada de calçots no acaba d’arrancar a causa del confinament comarcal
Els restaurants tenen menys activitat del que és habitual, i des de l’IGP Calçot de Valls promouen vendes en línia i comandes a domicili
La temporada de calçots arriba al seu equador sense haver pogut arrancar completament. I és que el confinament comarcal està afectant molt l’activitat habitual dels restaurants en aquestes dates.
S’ha de tenir en compte que en un any sense pandèmia, els grans restaurants que organitzen calçotades poden arribar a comprar 60 mil calçots a la setmana.

Per compensar-ho, la Indicació Geogràfica Protegida (IGP) Calçot de Valls està promovent les vendes en línia i les comandes a domicili. El seu president, Francesc Xavier Amill, confia que es podrà tancar la temporada amb el mateix volum de vendes que l’any passat, una temporada que també es va veure alterada per la pandèmia.

Davant les previsions negatives, els pagesos ja van plantar enguany un 25% menys de calçots del que és habitual.
Francesc Xavier Amill, president de la IGP Calçot de Valls
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla