Notícies
Foto: IGP Calçot de Valls
05 de març del 2021
La temporada de calçots no acaba d’arrancar a causa del confinament comarcal
Els restaurants tenen menys activitat del que és habitual, i des de l’IGP Calçot de Valls promouen vendes en línia i comandes a domicili
La temporada de calçots arriba al seu equador sense haver pogut arrancar completament. I és que el confinament comarcal està afectant molt l’activitat habitual dels restaurants en aquestes dates.
S’ha de tenir en compte que en un any sense pandèmia, els grans restaurants que organitzen calçotades poden arribar a comprar 60 mil calçots a la setmana.

Per compensar-ho, la Indicació Geogràfica Protegida (IGP) Calçot de Valls està promovent les vendes en línia i les comandes a domicili. El seu president, Francesc Xavier Amill, confia que es podrà tancar la temporada amb el mateix volum de vendes que l’any passat, una temporada que també es va veure alterada per la pandèmia.

Davant les previsions negatives, els pagesos ja van plantar enguany un 25% menys de calçots del que és habitual.
Francesc Xavier Amill, president de la IGP Calçot de Valls
Social
Et recomanem
25a Nit de Bruixes
27 i 28 de juny a la Vila Closa i voltants
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Visita guiada a la desembocadura del riu Gaià
29 de juny a les 11h des del Club Marítim Altafulla
Reserves a: 655 486 115 i joan@hortdelasinia.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla