Notícies
Foto: K-9
28 d'abril del 2015
La Unitat Canina K9 de Creixell viatja aquest dimarts al Nepal per treballar en la zona devastada pel terratrèmol
L'equip de salvament el conformen sis guies i sis gossos, que s’encarregaran de buscar supervivents i trobar cadàvers
L'ONG de Salvament K9 de Creixell es desplaça aquest dimarts al Nepal per treballar a la zona devastada pel terratrèmol. En concret, cinc membres de la Unitat Canina provinents de Xile, Portugal, Brasil i l'Estat Espanyol volaran amb aquest equip de rescat, que estarà format per sis guies i sis gossos, que s’encarregaran de buscar supervivents i trobar cadàvers.

Un terratrèmol de 7,9 graus a l'escala de Richter va assolar el passat dissabte el Nepal i, segons les autoritats del país, ha causat més de 3.700 morts i 7.000 ferits.

La Unitat Canina de Rescat i Salvament K9 de Creixell es va fundar l'any 2005 i compta amb una àmplia experiència en aquest tipus d'operació. Ha intervingut en diferents catàstrofes a Argèlia, el Marroc, el Pakistan, Indonèsia, Filipinas, el Perú, la Xina, Itàlia, Haití, Xile, Brasil, i Turquia, entre d’altres.
David Mercadé, guia caní
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla