Notícies
17 de febrer del 2015
La unitat d'hemodinàmica de l'Hospital Joan XXIII de Tarragona ja funciona les 24 hores del dia
El servei disposarà, de 20h a 8h, d'un cardiòleg hemodinamista, de dues infermeres especialitzades i d’un tècnic de radiologia
La unitat d'hemodinàmica de l'Hospital Joan XXIII de Tarragona ha començat a funcionar aquest dilluns durant les 24 hores del dia. Personal sanitari i pacients han celebrat la millora amb una xocolatada organitzada per la CGT.

Més enllà de l’obertura, però, el sindicat ha criticat que aquesta ampliació horària arriba "molt tard" i assegura que s'ha precipitat per la pressió ciutadana arran la mort d'un pacient mentre el traslladaven a Barcelona.

Per la seva banda, el conseller de Salut, Boi Ruiz, ha insistit que l'obertura estava prevista des de fa molt de temps i que l'accent no s'ha de posar en les hores de servei d'aquestes unitats sinó en la prevenció dels infarts.

Entre les 8 del vespre i les 8 del matí, la unitat disposarà d'un cardiòleg hemodinamista, de dues infermeres especialitzades i un tècnic de radiologia que estaran de guàrdia localitzada.
Conchi de Tera, delegada sindical de CGT
Social
Et recomanem
Festa Major de Sant Martí 2026
Del 31 d'octubre al 15 de novembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat/santmarti
Dia Internacional contra la violència envers les dones
25 de novembre de 2026
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla