Notícies
Foto: Arxiu
20 d'abril del 2021
La URV analitza com la Covid-19 ha afectat als hàbits turístics a la Costa Daurada i Les Terres de l’Ebre
L’estudi posa de manifest que hi ha hagut més visitants en espais menys turístics com a les comarques de l’interior o l’Ebre
La URV ha analitzat amb un estudi com la Covid-19 ha afectat als hàbits turístics a la Costa Daurada i Les Terres de l’Ebre.

Aquest estudi posa de manifest que hi ha hagut més visitants en espais normalment menys turístics com les comarques de l’interior o l’Ebre i que preveu que pugui ser una tendència que es mantingui. Així n’ha fet referència al programa ‘Carrer Major’ el doctor en Geografia i investigador principal de l’estudi, Aaron Gutiérrez, qui també ha explicat que la pandèmia ha propiciat a que hi hagi noves oportunitats turístiques.

Gutiérrez creu que aquesta temporada turística serà millor que l’anterior, sobretot pel que fa al turisme nacional. Per contra, el turisme internacional seguirà sent una incògnita i dependrà de l’evolució de la vacunació fins que comenci la temporada estiuenca aproximadament per Sant Joan.
Aaron Gutiérrez, doctor en Geografia i responsable de l'estudi
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla