Notícies
Foto: URV
22 de març del 2024
La URV dissenya una formació en línia gratuïta per afavorir la integració laboral d’immigrants
Els cursos s’adrecen a persones nouvingudes procedents d’Amèrica Llatina i el Carib i també a professionals de les empreses i organitzacions que les reben
La Universitat Rovira i Virgili (URV), a través del projecte europeu InteLAC Market, ha dissenyat una formació en línia gratuïta per afavorir la integració laboral d’immigrants. Com argumenten des del centre, aquest és “un aspecte crucial en la seva integració efectiva, que, a més, contribueix a les economies de l’Estat que els acull”.

La formació està dividida en dos cursos: un adreçat a persones immigrants i refugiades de Llatinoamèrica i el Carib i un altre per a empresaris i membres d’organitzacions que reben aquestes persones.

El curs per a les persones nouvingudes ofereix recursos interactius, estudis de casos i activitats pràctiques dissenyades per reforçar la confiança de les persones participants i preparar-les per als reptes i oportunitats del mercat laboral.

El contingut, estructurat en set mòduls, proporciona tècniques d’entrevista, estratègies de cerca de feina, formació en habilitats socials i altres aspectes rellevants del mercat de treball. El curs també facilita eines per identificar conductes d’assetjament sexual i l’assetjament per raó de sexe a l’empresa.
Social
Et recomanem
Xerrada - taller 'Per què el porno perjudica tothom?'
29 d'abril a les 17h al gimnàs de La Portalada
Inscripcions a: ampa.roquissar@gmail.com
17a Cursa 1 de Maig
1 de maig a partir de les 9:30h des de la plaça dels Vents
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla