Notícies
Foto: URV
14 de desembre del 2021
La URV inicia la celebració del 30è aniversari i dels 50 anys de la recuperació dels estudis universitaris a Tarragona
Aquest desembre fa just 30 anys que el Parlament va aprovar la llei de creació de la URV
La Universitat Rovira i Virgili (URV) ha iniciat ja la celebració del trentè aniversari i dels 50 anys de la recuperació dels estudis universitaris a Tarragona. Per commemorar aquestes efemèrides s'ha presentat un llibre, que recull els discursos dels 46 doctors honoris causa de la universitat.

A més, aquest dijous, l'orquestra i cor de la URV oferiran un concert especial al Palau de Congressos de Tarragona. Serà a les 21h i hi interpretaran la Suite Rovira i Virgili, que va composar Carlota Baldrís a partir de textos de l'escriptor, historiador i polític que dona nom a la universitat. Alguns d'aquests textos els llegirà el professor de filologia Pere Navarro.

Aquest desembre fa just 30 anys que el Parlament va aprovar la llei de creació de la URV. A més, aquest curs en fa 50 que es va crear la delegació dels estudis universitaris de la UB a Tarragona. Les facultats de Lletres i Química, hereves d'aquella delegació, ho commemoraran amb múltiples actes.

En el marc d'aquesta celebració, aquest dimecres al matí el fotoperiodista Jordi Borràs oferirà una conferència a l'Aula Magna del Campus Catalunya.
Social
Et recomanem
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
4 de maig de 10h a 14h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla