Notícies
Foto: MNAT
09 de gener del 2025
La Vil·la dels Munts d’Altafulla recrea la vida de les elits vora Tàrraco en una visita guiada, aquest diumenge
La proposta ofereix la possibilitat de conèixer el jaciment des del punt de vista dels vilatans més influents de l’època
El Museu Nacional Arqueològic de Tarragona (MNAT) proposa una nova jornada de descoberta del jaciment romà d’Altafulla amb una visita guiada d’allò més especial. Aquest diumenge dia 12, a la Vil·la dels Munts es podrà descobrir com vivien les elits a l'antiga Tàrraco, els romans més distingits i  il·lustres. La visita inclou la descoberta d’espais com la residència i els seus conjunts termals, que estan decorats d’una manera molt rica i diversa i que són exemple de la plenitud de la vida de les famílies més influents de l'època.

Les visites guiades tenen un preu de 5 euros excepte per als menors de cinc anys, que poden accedir al recinte gratuïtament. Es poden obtenir els tiquets al web www.mnat.cat/entrades o bé en el mateix recinte museístic ubicat al passeig del Fortí.

L'itinerari es pot recórrer entre les 11 i les 12.30h. I per tenir-ne més informació es pot consultar el web del MNAT, escriure-hi un correu electrònic a l'adreça mnat@gencat.cat o bé trucar al 977 25 15 15.
Social
Et recomanem
Cercavila del seguici popular a Baix a Mar
9 d'agost a partir de les 19:30h des del carrer Pont de Mar
Tot seguit, Correfoc dels Diables a la plaça Consolat de Mar
27a Fira d’Artesans d’Altafulla
14, 15, 16 i 17 d'agost a l’entorn de les eres i el Castell
Programa sencer a: www.altafulla.cat
38è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 5 al 29 d'agost
Programació i entrades a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla