Notícies
Foto: MNAT
28 de juny del 2017
La Vil·la dels Munts obre les seves portes aquest estiu
És un dels escenaris emblemàtics i amb més història d’Altafulla
La Vil·la dels Munts d’Altafulla dóna l’oportunitat de poder visitar una de les localitzacions més representatives de l’antiga ciutat de Tàrraco aquest estiu.

En aquest indret és on residia Caius Valerius Avitus, un dels duumviri de Tàrraco al segle II. El càrrec que ocupava era el més alt de l’administració local. Junt amb ell vivia Faustina, la seva esposa i senyora de la casa. Ambdós seran els encarregats de presentar la vil·la a tots els visitants mostrant-los els aspectes més interessants i curiosos de la seva residència.

El conjunt arqueològic es podrà visitar els dissabtes 1, 15 i 29 de juliol i el 12 d’agost a dos quarts de 8 de la tarda, així com els dissabtes 26 d’agost i 9 de setembre a partir de les 7 de la tarda.

Un cop finalitzi la visita, Caius i Faustina convidaran els seus hostes a un aperitiu en què podran gaudir d’un vi amb mel i fruites, d’un refresc i de productes de la terra.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla