Notícies
Foto: MNAT
10 de gener del 2020
La Vil·la romana dels Munts d’Altafulla dona a conèixer la vida de les elits de Tàrraco
La visita se celebrarà aquest diumenge 12 de gener d’11h a 12:30h, dins del cicle ‘Itineraris pel MNAT’
El cicle d’itineraris del Museu Nacional Arqueològic de Tarragona (MNAT) fa parada aquest cap de setmana a la Vil·la romana dels Munts d’Altafulla. L’entitat vol donar a conèixer les empremtes de Tàrraco mitjançant el patrimoni que hi van deixar els nostres avantpassats.

L’activitat tindrà lloc d’11 del matí a dos quarts d’1 del migdia en un recorregut guiat per les seves estances i els conjunts termals, que ajudarà els visitants a entendre com era la vida d’aquestes elits.

Altres de les propostes que inclou el cicle faran referència a ‘L’essència de Tàrraco i el seu teatre’, ‘Vida i mort a Tàrraco’, i ‘L’enigma de Centcelles’. Per participar en qualsevol de les propostes, les persones interessades poden reservar plaça de manera anticipada a través del telèfon 977 25 15 15 o del correu electrònic mnat@gencat.cat. El preu per assistir-hi és de 5 euros. Pels menors de 5 anys és gratuït.
Social
Et recomanem
Plantada de telescopis per observar el cel d'Altafulla
22 de novembre a les 20:30h a l'ermita de Sant Antoni
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla