Notícies
Foto: La Violeta
30 de setembre del 2022
La Violeta aixeca el teló aquest dissabte
Maria Arnal i Marcel Bagés protagonitzaran un concert "potent" i ple d'emocionalitat a l'escenari del casal, a les 20h
La Violeta dona el tret de sortida oficial a la seva programació estable de la mà d'un concert de música que promet no deixar ningú indiferent. Els protagonistes de la cita són Maria Arnal i Marcel Bagés, que presenten el seu segon disc, 'Clamor' i tanquen gira a Altafulla.

La crítica en diu meravelles d'aquesta parella de músics catalans, ella de Badalona, ell de Flix, que mescla tradició i avantguarda en un projecte que ha aconseguit arribar al Top 3 de Mondo Sonoro i Enderrock i ha estat reconegut com a millor directe nacional del 2021 en diverses publicacions especialitzades i generalistes.

Arnal i Bagés van iniciar la gira del nou disc omplint tres vegades fins a la bandera el Teatre Tívoli de Barcelona i han presentat el treball en diferents escenaris d'arreu del país i l'Estat espanyol, fins i tot també a Itàlia.

El director artístic de La Violeta, Juan Cruz, assegura que el públic de la Violeta serà un privilegiat perquè gaudiran, en petit format, del que acostuma a ser un gran format en els espectacles d'Arnal i Bagés. Igualment, ha remarcat la "potència" del directe d'aquests artistes.

Cruz ha insistit en la voluntat de fer de la Violeta un espai "referent en tot el Baix Gaià" i ha assegurat que estan "testejant" què és el que vol el públic d'aquí per poder oferir propostes ajustades a les seves demandes.

La programació de tardor de la Violeta s'inicia doncs, aquest dissabte amb el concert de Maria Arnal i Marcel Bagés a les 20h al casal, amb accés des del carrer de l'Hostal. Les entrades per aquest concert es poden adquirir a través del web lavioleta.sacatuentrada.es o als infotactile. La venda d'entrades, recordem, és oberta per a la resta de la programació, que continuarà, pel que fa al més immediat, amb més música el 8 d'octubre a càrrec del pianista Carles Casas i amb teatre el 22 d'octubre, amb l'obra 'Ovelles', una comèdia protagonitzada per Gemma Martínez, Biel Duran i Albert Triola.
Juan Cruz, director artístic de La Violeta
Juan Cruz, director artístic de La Violeta
Social
Et recomanem
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
4 de maig de 10h a 14h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla