15 de maig del 2026
La Violeta d’Altafulla proposa una bona dosi d’humor per la tarda d’aquest diumenge, amb el monòleg de Marc Sarrats
L’humorista col·laborador de mitjans com RAC 105 o 3Cat repassarà amb to irònic les crisis contemporànies i la manera com les afrontem com a societat
El Casal Cultural la Violeta d’Altafulla acollirà el diumenge 17 de maig de 2026, a les 18.30 h, l’espectacle ‘Vaques flaques’, del guionista i humorista Marc Sarrats, una proposta de teatre i stand up que combina humor, crítica social i reflexió sobre el moment convuls que viu la societat actual.
En aquest monòleg, Sarrats posa sobre la taula qüestions com la sequera, la inflació, la pandèmia, la precarietat, la conspiranoia, l’auge de la ultradreta o el paper del periodisme, tot plegat amb una mirada àcida i lúcida.
‘Vaques flaques’ parteix de la idea que les crisis se’ns acumulen i que, davant d’aquest panorama, sovint l’individualisme sembla l’única sortida possible. Amb ironia i intel·ligència, l’espectacle proposa maneres d’afrontar aquest “apocalipsi quotidià” mentre encara no arriba el final definitiu.
Marc Sarrats és un dels noms destacats de la nova escena catalana de l’stand up. És membre del col·lectiu El Soterrani i col·laborador habitual als programes Matina Codina de RAC105 i Està passant de TV3. Amb Vaques flaques, ofereix un espectacle directe i punyent, amb una durada aproximada de 80 minuts, que convida tant al riure com a la reflexió.
Les entrades tenen un preu de 16 euros i estan disponibles a través del web www.casalvioleta.cat . L’obertura de portes serà a les 18.00 h.