Notícies
Foto: Arxiu
15 de juny del 2022
La visita teatralitzada amb Antoni Martí i Franquès es reprograma per a aquest dissabte 18
Es tracta d'una sessió que s'emmarca en les jornades de Patrimoni que du a terme l'Ajuntament de Tarragona amb l'il·lustre científic altafullenc com a protagonista
La visita teatralitzada 'Antoni de Martí i Franquès Un científic universal (1750-1832)' es podrà gaudir aquest dissabte 18 de juny després que la sessió prevista per al dia 11 s'hagués de suspendre. Nova oportunitat, doncs, per afegir-se en aquesta proposta organitzada des de l'Ajuntament d'Altafulla, però que aquest cop compta també amb l'impuls del cicle de Patrimoni de l'Ajuntament de Tarragona que en aquesta cinquena edició, es dedica al científic i Fill Il·lustre d'Altafulla.

L'activitat s'ha reprogramat per a aquest dissabte 18 de juny, a les 10 hores, a l'Era de Ca l'Ixart.

Es tracta d'una visita teatralitzada pels carrers de la Vila Closa d'Altafulla que dona a conèixer la vida i els descobriments del científic altafullenc. El cèlebre químic, en la pell del qual s'hi posa un actor, acompanyarà els assistents en un recorregut per la història a través dels carrers i edificis del nucli antic de la seva vila natal.

Gràcies al seu testimoni, es podran conèixer els avenços científics i els esdeveniments històrics que van marcar la vida d'aquest excepcional científic.

Les places són limitades i cal fer la inscripció a través del departament de Turisme d'Altafulla, a l'adreça turisme@altafulla.cat.
Social
Et recomanem
25a Nit de Bruixes
27 i 28 de juny a la Vila Closa i voltants
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Visita guiada a la desembocadura del riu Gaià
29 de juny a les 11h des del Club Marítim Altafulla
Reserves a: 655 486 115 i joan@hortdelasinia.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla