Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
09 d'abril del 2018
La Xarxa, reconeguda amb el Premi a l'Excel·lència de Ràdio Associació per la cobertura informativa de l'1-O
Una cinquantena d’emissores locals, entre elles Altafulla Ràdio, van participar en el programa especial dedicat al referèndum
Altafulla Ràdio i un centenar d'emissores d’arreu del territori català han estat guardonades amb el Premi Ràdio Associació a l'Excel·lència de Ràdio Associació de Catalunya per la cobertura informativa de l’1-O.

Un informatiu especial que es va emetre des de les 7 del matí fins les 10 de la nit, capitanejat per Ràdio Ciutat de Tarragona, Ràdio Arenys, Cugat.cat, EMUN FM, FeM Girona i Ràdio Tordera, i coordinat per La Xarxa de Comunicació Local.

El guardó reconeix la tasca periodística realitzada durant aquesta jornada històrica, que va permetre apropar la realitat que es va viure al carrer en els diferents indrets del país.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla