Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra
19 de juny del 2025
La zona blava de Torredembarra ja està activa
L’estacionament regulat ha renovat la maquinària i s’ha incorporat a una aplicació mòbil
La zona blava de Torredembarra ha entrat de nou en funcionament aquest dimecres. Les places d’aparcament de pagament han estat un temps inactives per la renovació que s’ha fet dels parquímetres.

En total s’han instal·lat 16 parquímetres que substitueixen els 13 que hi havia anteriorment. La zona blava s’ha ampliat als carrers Mercat, Girona i el tram del carrer Lleida entre Rodes i plaça Catalunya. En total, Torredembarra compta amb 293 places.

L’horari de funcionament de la zona blava serà de dilluns a dissabte, de 9 a 13.30h i de 17 h a 20.30h, excepte festius. Els preus vigents són els següents: 25 cèntims per 10 minuts, 75 cèntims per una hora i 1,50 euros per dues hores.

La regidora de Seguretat Ciutadana, Mari Carmen Martín, comenta que d’aquesta manera volen fomentar la rotació de vehicles a l’eix comercial.

Els parquímetres permeten pagar amb monedes o amb targeta bancària i també es podrà abonar el cost de l’estada mitjançant l’aplicació mòbil elParking.
Mari Carmen Martín, regidora de Seguretat Ciutadana de Torredembarra
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla