Notícies
25 de febrer del 2015
Les associacions de transportistes rebutgen el desviament obligatori de camions de carreteres nacionals a autopistes
La mesura s’aplicaria a la N-340 entre Oropesa i l'Hospitalet de l'Infant i entre Torredembarra i Vilafranca
Les organitzacions de transportistes s'han reunit aquest dimarts a la seu del Ministeri de Foment per analitzar el Pla elaborat pel govern de l'Estat que pretén prohibir la circulació de camions de més de 4 eixos al llarg de més de 1.300 quilòmetres de carreteres nacionals obligant-los a utilitzar les autopistes de peatge que circulen paral·leles a aquestes vies.

Els transportistes sí que comparteixen la política de descomptes per incentivar l'ús de les autopistes però sempre que tingui un caràcter voluntari.

Aquesta mesura s'aplicaria a Catalunya a la N-240 entre Lleida i Montblanc i a la N-340 entre Oropesa i l'Hospitalet de l'Infant i entre Torredembarra i Vilafranca.
Social
Et recomanem
26a Nit de Bruixes d'Altafulla
26 i 27 de juny a partir de les 18h a la Vila Closa
Programació sencera a: www.altafulla.cat
El Jardí Sonor
4 i 5 de juliol
Programació sencera a: www.eljardisonor.cat
Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla