Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
02 de juliol del 2019
Les classes de ioga, pilates, i txí-kung tornen a la platja d’Altafulla aquest estiu
Les sessions són gratuïtes, i es desenvolupen de dilluns a divendres en horari de 8h a 9h davant de la plaça Consolat de Mar
Les classes de ioga, pilates, i txí-kung tornen aquest estiu a la platja d’Altafulla. L’Ajuntament ofereix durant els mesos de juliol i agost sessions diàries d’una hora de durada i d’accés gratuït per treballar el cos, la ment, i l’esperit.

Les trobades es desenvolupen de dilluns a divendres en horari de 8 a 9 del matí davant de la plaça Consolat de Mar. Els dilluns estan dedicats al pilates; els dimarts, els dimecres i els dijous, al ioga; i els divendres, al txí-kung.

Es tracta d’una iniciativa promoguda des de l’àrea de Turisme, amb la col•laboració del centre de teràpies naturals Alnatur.
Social
Et recomanem
26a Nit de Bruixes d'Altafulla
26 i 27 de juny a partir de les 18h a la Vila Closa
Programació sencera a: www.altafulla.cat
El Jardí Sonor
4 i 5 de juliol
Programació sencera a: www.eljardisonor.cat
Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla