Notícies
Foto: Roberto Vera
14 de febrer del 2018
Les emocions centraran el nou taller de teatre per a la gent gran d’Altafulla
El curs donarà el tret de sortida el 15 de febrer, i s’impartirà tots els dijous de 18h a 19h a l’Esplai de Gent Gran
El nou taller de teatre per la gent gran d’Altafulla donarà el tret de sortida aquest dijous. El curs, impartit pels responsables de Mans per l’Acció Solidària, s’emmarca dins del programa d’activitats que l’àrea d’Acció Social de l’Ajuntament ofereix de manera periòdica als avis i àvies del municipi.

Una activitat que es reedita després de la bona acollida de la seva primera edició, que va culminar per la Festa Major de Sant Martí amb la representació de l’obra de teatre ‘Records de vida’. La responsable, Danina Martínez, espera rebre entre una desena i una quinzena de participants, alguns dels quals repetiran i d’altres s’estrenaran.

En aquesta ocasió, el projecte girarà entorn de les emocions. Uns sentiments que sorgiran mitjançant dinàmiques i exercicis que acabaran marcant el desenvolupament de l’activitat, lluny de guions tancats que s’hagin de memoritzar.

El taller s’impartirà tots els dijous de 6 a 7 de la tarda a l’Esplai de Gent Gran. Culminarà amb una nova posada en escena a càrrec dels alumnes participants.

Per formar-hi part, les persones interessades encara són a temps d’apuntar-se a través del telèfon 977 65 00 08, o del correu electrònic mriambau@altafulla.altanet.org.
Danina Martínez, responsable del taller
Danina Martínez, responsable del taller
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla