Notícies
Foto: Ajuntament d'Altafulla
01 d'agost del 2025
Les havaneres sonaran aquest diumenge a Altafulla per donar la benvinguda a l’agost
El parc de Voramar serà l’escenari, a partir de les 22h de les cançons marineres més tradicionals per veu i música dels grups Barca de Mitjana i Vent Fort
Aquest diumenge 3 d’agost Altafulla acollirà la tradicional ‘Cantada d’Havaneres’ amb una vetllada que tindrà lloc al parc de Voramar, indret idíl·lic i del tot escaient per aquesta proposta marinera.

Les millors cançons de mariners i pescadors sonaran amb la veu i la música que posaran els grups Barca de Mitjana i Vent Fort. I les seves melodies segur que seran més intenses si s’acompanyen de rom cremat, que, com és habitual, prepararà el veí Pepe Caro.

La cita és aquest diumenge a partir de les 22h al parc de Voramar. I qui vulgui assistir-hi però tingui dificultats per desplaçar-se pot reservar plaça al servei de transport assistit de l’Ajuntament d’Altafulla. Al contacte de la seva responsable, la Lídia, al número 648 14 57 83.
Social
Et recomanem
XV Trobada de Centres d'Estudis
17 d'octubre a les 9h a la sala de plens de l'ajuntament
Amb entitats del Camp de Tgn, el Priorat i la Conca de Barberà
Concert del cicle Altafujazz amb Sereia Tarragona
24 d'octubre a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Organitza: OilJazz
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla