Notícies
Foto: Arxiu
20 d'abril del 2022
Les mascaretes ja no són obligatòries en espais interiors
El seu ús continua sent preceptiu en centres mèdics, farmàcies, residències i transport públic
Les mascaretes deixen de ser obligatòries en espais interiors a partir d'aquest dimecres. És a dir, 699 dies després que el govern de l'Estat establís el seu ús a causa de l'esclat de la pandèmia. El Consell de Ministres ha aprovat la retirada d'aquesta eina de protecció individual que ens han acompanyat en els dos últims anys. La millora de la situació sanitària, gràcies al sistema de vacunació, ha fet que la Covid-19 hagi passat de ser una epidèmia a una mena de grip. En conseqüència, les mesures per fer-hi front s'han reduït, fins al punt de prescindir de les mascaretes.

A principis de febrer, la mascareta va deixar de ser obligatòria en els espais exteriors. Dos mesos després, també és prescindible en tots els espais interiors. Un dels sectors que més ho agraeix és el de l'educació, ja els professors i els alumnes, sobretot la canalla, poden deixar de dur-la posada.

Les escoles i els instituts s'han avançat, i ja aquest dimarts han deixat d'utilitzar-les. En el cas d'Altafulla, això s'aplica a partir d'aquest dimecres perquè ahir era festiu amb la celebració del Dimarts de Pasqua.
Social
Et recomanem
Fira de Nadal d'Altafulla
12, 13 i 14 de desembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Anem a buscar el tió
14 de desembre a les 10:30h als voltants de l'ermita
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla