Notícies
23 de desembre del 2015
Les obres del carrer Martí d’Ardenya d’Altafulla estaran enllestides després de Reis
La construcció de les voreres finalitzarà la setmana vinent, i a partir del 7 de gener s’iniciaran els treballs de la calçada
Els treballs al carrer Martí d’Ardenya d’Altafulla passen ara per la construcció de les voreres. Una d’elles ja està pràcticament enllestida. De fet, la regidora d’Urbanisme de l’Ajuntament, Marisa Méndez-Vigo, espera que la setmana vinent els vianants ja hi puguin transitar. També la propera setmana s’iniciaran els treballs de la segona vorera, la que toca a la banda de mar. No serà fins passat Reis, a partir del 7 de gener, quan es comenci a pavimentar la calçada pròpiament dita.

Als problemes d’un subsòl molt dur difícil de perforar, se li va sumar ara fa unes setmanes la dificultat d’adquirir una pedra pel paviment molt específica i d’uns colors determinats que s’adeqüessin als de la Vila Closa. Uns problemes que no han permès complir amb els terminis de finalització previstos en un primer moment, establerts per abans de les festes de Nadal. Tot i el retard, la regidora assegura que les obres avancen a bon ritme.

Més enllà de la pavimentació, el projecte de remodelació també ha inclòs la canalització soterrada d’aigües pluvials, la connexió dels desguassos de cada casa a la xarxa general, i el soterrament dels serveis elèctrics.
Marisa Méndez-Vigo, regidora d'Urbanisme
Social
Et recomanem
Dia de la Poesia 2026
19 de març a les 17h a la biblioteca
Organitza: Biblioteca i Escola Municipal de Música d'Altafulla
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla