Notícies
Foto: Adif
20 de febrer del 2025
Les obres del túnel de Roda de Berà provoquen grans molèsties al veïnat de les urbanitzacions properes
Pateixen soroll, talls d’aigua, esquerdes i fins i tot incendis arran de les obres que està realitzant Adif des del passat mes d’octubre
Els veïns i veïnes de les urbanitzacions properes a les obres del túnel de Roda de Berà com Costa Daurada, La Barquera i Berà, fa mesos que suporten molèsties derivades dels treballs: sorolls nocturns, talls d’aigua, esquerdes a les seves cases i vibracions que provoquen el trencament d’elements decoratius.

Als carrers també s’estan patint les conseqüències: trencament de senyals, de l’enllumenat públic, de tapes de clavegueram i mobiliari urbà, i destrosses al paviment pel pas de camions de gran tonatge, fins i tot en vies no autoritzades per al desplegament de les obres. 

Ni l’Ajuntament ni els veïns han rebut encara resposta per part de la gestora de la infraestructura, Adif, a les queixes efectuades. 

Aquest dijous, després de mesos de sol·licitar-ho, s’ha convocat una trobada amb l’alcalde Pere Virgili i veïns afectats per les obres on havien d’assistir representants d’Adif i de l’empresa responsable de les obres per donar explicacions a la ciutadania. Davant la negativa d’Adif i de la direcció facultativa de les obres de participar en aquesta trobada, l’alcalde ha decidit mantenir-la.
Social
Et recomanem
Presentació dels 'Estudis Altafullencs 49'
11 d'abril a les 19:30h a les antigues escoles Teresa Manero
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla