Notícies
Foto: Arxiu
29 de juny del 2021
Les persones d’entre 30 i 34 anys ja poden demanar hora per a rebre la vacuna contra la Covid-19
Salut Pública decidirà a finals de setmana si se seguirà vacunant per franges d’edat o si s’obrirà la convocatòria a la gent d’entre 16 i 30 anys
Les persones d’entre 30 a 34 anys ja poden demanar, des d’aquest dilluns, hora per vacunar-se contra la Covid-19. En paral·lel, el departament de Salut ha anunciat la voluntat d’obrir aviat la vacunació a nous col·lectius i avançar ràpidament.

Ho ha dit la secretària de Salut Pública, Carmen Cabezas, que encara no ha concretat si se seguirà avançant per franges d’edat o si directament s’obrirà la convocatòria a tota la gent d’entre 16 i 30 anys. La decisió s’anunciarà a finals de setmana.

Cabezas ha explicat que la voluntat és anar ràpid i, si fa falta, impulsar estratègies comunitàries per dirigir-se als col·lectius més difícils de captar.

La doctora Cabezas ha reconegut que s’han detectat alguns contagis en gent vacunada, però que només representen un 1% del total i que, a més, no presenten complicacions que requereixin hospitalització.

D’altra banda, Cabezas ha desvinculat l'obertura de l'oci nocturn dels brots de Covid actualment en estudi, que estan relacionats amb viatges de fi de curs.
Carmen Cabezas, secretària de Salut Pública
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla