Notícies
Foto: Arxiu
01 d'abril del 2025
Les platges de Roda de Berà tornen a quedar-se sense dutxes
L'Ajuntament ho justifica per l’escassetat d’aigua que encara hi ha al municipi
Les platges de Roda de Berà tampoc tindran dutxes aquest estiu. Tot i les pluges de les últimes setmanes, el municipi continua patint escassetat d’aigua. 

Així ho va comunicar l’alcalde Pere Virgili en el darrer ple, celebrat el passat dijous. La zona nord de Roda de Berà s’abasteix dels aqüífers, i d’aquests pous s’està extraient el màxim de metres cúbics possible. Virgili va posar d’exemple el pou de la plaça Martorell, a la part alta, abans l’aforament era de 45m3/hora i ara és de 30m3/hora i ha baixat 2 metres el nivell. 

La pluja d’aquests dies ha estat molt beneficiosa per a la terra, però no omple els pous rodencs. Donades les circumstàncies, l’alcalde va assegurar que no s’obririen les dutxes de la platja ni les fonts. 
Pere Virgili, alcalde de Roda de Berà
Social
Et recomanem
Altafujazz: Nando Picó Quintet
7 de febrer a les 20h a La Violeta
Organitza: OilJazz
Carnaval d'Altafulla
Del dijous 12 al dimecres 18 de febrer
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla