Notícies
Foto: Ajuntament de Roda de Berà
31 de març del 2026
Les policies locals del Baix Gaià duran a terme la setmana vinent una campanya especial de control i vigilància de distraccions al volant
L’objectiu principal és reduir els accidents i millorar la seguretat de tots els usuaris de la via pública
Les policies locals del Baix Gaià duran a terme una campanya especial de control i vigilància de distraccions al volant, i de l’incompliment de les obligacions dels semàfors, entre els dies 6 i el 12 d’abril.

L’objectiu principal d’aquesta actuació coordinada amb el Servei Català de Trànsit (SCT) és reduir els accidents i millorar la seguretat de tots els usuaris de la via pública.

“Les distraccions, especialment l’ús del mòbil, continuen sent una de les principals causes de sinistralitat”, com argumenten els impulsors de la campanya. Per aquest motiu, afegeixen, “respectar els semàfors i mantenir l’atenció al volant és essencial per evitar riscos.

Algunes de les sancions que els agents poden aplicar als conductors que passin per alt la normativa són  200 euros i 6 punts per utilitzar el mòbil al volant; 200 euros i 4 punts per saltar-se un semàfor en vermell; i 200 euros i fins a sis punts, segons la gravetat, per conducció negligent per distracció al volant.
Social
Et recomanem
Tiny Tales 'Petits Contes' en anglès: Winnie the Pooh
25 de maig a les 17:15h a la Biblioteca d'Altafulla
A partir de 2 anys
Visita guiada a la desembocadura del riu Gaià
31 de maig d'11h a 13h amb punt de sortida al Club Marítim
Informació i inscripcions: 655 486 115 i joan@hortdelasinia.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla