Notícies
Foto: Ajuntament d'Altafulla
08 de maig del 2018
Les proves de selecció per a la plaça d’enginyer municipal d’Altafulla es faran el 28 i el 30 de maig
Aquesta setmana es publica al tauler d’anuncis i a la seu electrònica de l’Ajuntament la llista definitiva d’admesos i exclosos al procés selectiu
L’alcalde d’Altafulla, Fèlix Alonso, ha fet saber a través del seu Twitter que ja ha signat el decret per publicar la llista d’admesos i exclosos al procés per contractar un enginyer o enginyera industrial per l’Ajuntament d’Altafulla. Aquest és l’últim tràmit abans d’iniciar les proves de selecció, que s’han fixat pel 28 i el 30 de maig.

Les bases per cobrir la plaça d’enginyer municipal van publicar-se el 15 de juny de 2017. Com ha reblat l’alcalde d’Altafulla, “un any després, tindrem la plaça coberta”.

A més, el consistori altafullenc té dos processos selectius en marxa per a proveir dues places vacants a la plantilla municipal; la d’arquitecte municipal i la plaça de secretari.

Pel que fa a la cobertura de la plaça d’arquitecte municipal, s’ha publicat la llista provisional d’aspirants admesos i exclosos al procés. La plaça de secretari trigarà una mica més en proveir-se, ja que, a mitjan d’abril s’ha publicat les bases específiques del procés selectiu i ara està obert el període de presentació de sol•licituds.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla