Notícies
22 de setembre del 2015
Les visites guiades a la Vila Closa d’Altafulla tornen a l’horari de temporada baixa
S’organitzen el darrer dissabte de mes a les 11h del matí i s’ha de reservar prèviament a l’Oficina de Turisme de la plaça del Pou
Les visites guiades a la Vila Closa d’Altafulla tornen a l’horari de temporada baixa. S’organitzen el darrer dissabte de mes a les 11h del matí i s’ha de reservar prèviament a l’Oficina de Turisme de la plaça del Pou, al telèfon 977 65 14 26. El punt de trobada és a la porta reixada del Castell d’Altafulla. El preu de la visita és de 4 euros.

Les visites guiades a la Vila Closa esdevenen un tomb per la història d’Altafulla i els seus racons més emblemàtics, amb visita a l’església de Sant Martí. Es tracta d’un recorregut pels carrers i les places del centre històric emmurallat declarat Bé d’Interès Nacional per la Generalitat de Catalunya l’any 1998.

Pel que portem d’any, les visites guiades han tingut una resposta de 1.090 persones que des del mes de gener han fet una reserva per visitar la Vila Closa d’Altafulla.
Social
Et recomanem
Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 4 al 13 de setembre
Informació i programació a: www.altafulla.cat/lapetita
Acte institucional de la Diada Nacional de Catalunya
11 de setembre a les 10h al C/ Clot de Torrell
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla