Notícies
Foto: Juan Miguel Morales
29 de juny del 2021
Maria del Mar Bonet és el plat fort del cicle Estiu a la Pedrera de Roda de Berà
La cantant balear actuarà el 31 de juliol per presentar l’últim disc que ha compost
Maria del Mar Bonet és el plat fort de la programació del cicle Estiu a la Pedrera de Roda de Berà. Les activitats, que s’allargaran tot l’estiu, han arrencat aquest dissabte amb una sessió d’òpera a la fresca, en què s’ha projectat ‘El barber de Sevilla’.

Dissabte vinent, 3 de juliol, la banda vendrellenca Petit Comitê oferirà un tribut a John Lennon. El 10 de juliol hi actuaran Guillem Roma i la Camping band, i la setmana següent ho faran Jan Cruz i los Piratas Cojos, amb un concert homenatge a Sabina.

El plat fort del certamen, arribarà el 31 de juliol, quan Maria del Mar Bonet presentarà a Roda el seu darrer disc. I a la primera setmana d’agost hi haurà un concert del pianista i compositor Carles Casas, acompanyat de la violoncelista Sveta Trushka.

El programa es completa amb un concert homenatge als Tres tenors, l’actuació de la jove banda Marala i la projecció de “Coses a fer abans de morir”.

Totes les activitats es faran en dissabte a partir de les 22h. L’entrada és gratuïta i l’aforament limitat.
Social
Et recomanem
Altafulla International Film Festival
Del 4 al 10 de maig al Casal Cultural La Violeta
Programació sencera a: www.altafullafilmfestival.com
12è Memorial Manel Chiva Royo
16 de maig a les 18:30h al Casal Cultural La Violeta
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla