Notícies
Foto: Ajuntament de Creixell
26 de novembre del 2024
Membres de Protecció Civil de Creixell donen suport a les tasques de neteja i reconstrucció a València
S’han emportat diferent material de neteja, sanitari i d’esbarjo infantil que s’ha adquirit al municipi en els darrers dies
Quatre membres de l’Associació de Voluntaris de Protecció Civil de Creixell, s’han desplaçat aquest cap de setmana al País Valencià per donar suport a les tasques de neteja, reconstrucció i escalf als damnificats per la Dana.

En primer lloc han fet aturada al centre logístic de Montcada (València). Allà, conjuntament amb altres grups d’emergències, han ajudat en diferents tasques, coordinats per la Coordinadora Operativa d'AV de Protecció Civil de Catalunya. Després s’han traslladat a Paiporta, un dels municipis més afectats per aquest fenomen meteorològic i on “encara hi ha molta feina per fer”, asseguren des del consistori creixellenc.

Els voluntaris creixellencs s’han emportat diferent material de neteja, sanitari i d’esbarjo infantil que s’ha adquirit amb els diners recaptats de l’activitat del Passatge del Terror que es va fer a Creixell per Tots Sants i que les entitats creixellenques han donat per aquest fi. L’Ajuntament de Creixell també ha col·laborat en la tramesa de material sanitari i de neteja.
Social
Et recomanem
Festa Major de Brises del Mar
1 i 2 d'agost a la urbanització Brises del Mar
Programa complet a: www.altafulla.cat
Cantada d'havaneres d'Altafulla
3 d'agost a les 22h al parc de Voramar
Amb els grups Barca de Mitjana i Vent Fort
38è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 5 al 29 d'agost
Programació i entrades a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla