Notícies
11 de febrer del 2015
Mercadona obre la borsa de treball per cobrir les places de personal a Altafulla
Si es compleixen els terminis de les obres, l’obertura del nou supermercat es preveu per aquesta propera Setmana Santa
Mercadona ja ha obert la borsa de treball per cobrir les places de personal a Altafulla. El bon ritme de les obres de la nova superfície comercial, que ha d’obrir portes en els propers mesos al municipi, ja fa setmanes que es pot veure passejant pels seus voltants.

Tot i que des de Mercadona no han volgut fixar un dia concret al calendari, l’alcalde d’Altafulla, Fèlix Alonso, ha apuntat com a possible data d’obertura el 26 de març. Caldrà veure, però, si els tràmits administratius pertinents permeten complir els terminis previstos. Una cinquantena d’operaris hi treballen de dilluns a dissabte perquè així sigui.

L’únic requisit per entrar a formar part de l’oferta laboral és tenir el títol de graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO). La formació posterior com a personal de supermercat anirà a càrrec de l’empresa.

Els fonaments ja estan llestos i l’estructura ja està dempeus. Mentre s’acaben d’aixecar parets, les tasques passen ara també per les actuacions en els vials d’accés a la zona d’aparcament i d’enllaç amb la carretera. Una reordenació urbanística que permetrà la connexió amb entrada i sortida amb l’antiga N-340, la recuperació del connector biològic en l’espai que ocupava l’aparcament lateral, i la construcció d’un carril bici.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla