Notícies
Foto: Rubén Domínguez
16 de maig del 2017
Més d’una trentena de persones participen a la jornada de donació de sang dels Castellers d’Altafulla
Després d’aquesta cita solidària amb el Banc de Sang i Teixits, els liles ja pensen en la Diada de Primavera de diumenge
La campanya de donació de sang que han impulsat els Castellers d’Altafulla al municipi ha estat tot un èxit de participació. Més d’una trentena de persones s’han apropat aquest dissabte a la unitat mòbil que el Banc de Sang i Teixits ha instal·lat a l’Era de l’Ixart. Era la primera vegada que els liles acollien una cita d’aquestes característiques, i, segons el cap de colla, Pol Munté, la intenció és “repetir en futures ocasions”.

Després d’aquesta convocatòria solidària, els liles ja pensen en la Diada de Primavera del proper diumenge 21 de maig a dos quarts d’1 del migdia. La colla es traslladarà a la plaça Martí Royo en la que esdevindrà la quarta actuació de la temporada. I ho farà acompanyada dels Castellers de Sant Pere i Sant Pau, i dels Nois de la Torre. Per a Pol Munté, “una diada on tot comença i on volem tornar a portar castells de 7”. El cap de colla ha recordat, però, que “l’assaig és bàsic per poder assolir els objectius”.

Aquest dimarts a les 7 de la tarda tenen una nova cita per seguir preparant l’actuació d’aquest cap de setmana.
Pol Munté, cap de colla dels Castellers d'Altafulla
Pol Munté, cap de colla dels Castellers d'Altafulla
Social
Et recomanem
Altafulla International Film Festival
Del 4 al 10 de maig al Casal Cultural La Violeta
Programació sencera a: www.altafullafilmfestival.com
12è Memorial Manel Chiva Royo
16 de maig a les 18:30h al Casal Cultural La Violeta
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla