Notícies
Foto: CCOO
25 de maig del 2021
Mig centenar de treballadors de Correus es mobilitzen per denunciar el desballestament de l’empresa
Els manifestants han fet una marxa amb cotxes pel centre de Tarragona i posteriorment s'han concentrat davant la subdelegació del govern espanyol
Mig centenar de treballadors de Correus s’han mobilitzat aquest dilluns a Tarragona per denunciar el desmantellament de l’empresa pública. Denuncien que la direcció n’ha retallat el pressupost en un 60%.

Els sindicats denuncien que això deriva en una precarització de les condicions de treball i també en el tancament de moltes oficines, sobretot en les àrees menys poblades.

El responsable de CCOO de Correus a Tarragona, Ramon Romeu, afirma que s’està posant en perill un servei públic.

Els manifestants han fet una marxa amb cotxes pel centre de la ciutat i posteriorment s'han concentrat a davant la subdelegació del govern espanyol.
Ramon Romeu, representant sindical de CCOO a Correus
Social
Et recomanem
Altafujazz: Nando Picó Quintet
7 de febrer a les 20h a La Violeta
Organitza: OilJazz
Carnaval d'Altafulla
Del dijous 12 al dimecres 18 de febrer
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla