Notícies
Foto: Imatge d'arxiu
20 de novembre del 2014
Mor el veí d’Altafulla José Ignacio Cellier
El dissabte a les 11h se celebrarà una missa a l’Església d’Altafulla en record seu, i serà enterrat en el seu panteó familiar
El veí d’Altafulla José Ignacio Cellier de Martí, ha mort aquest dimecres.
Capità de la marina, va arribar a ser II comandant de la Capitania Marítima de Barcelona. Més tard va desenvolupar tasques d’inspecció marítima fins que, posteriorment, va ser professor de l’Escola Oficial de Nàutica de Barcelona, i membre de diferents jurats d’avaluació i examen.

L’any 1988 José Ignacio Cellier va ser guardonat per la seva contribució al desenvolupament del món de la pesca i l’aqüicultura per la Direcció General de Pesca i afers marítims de la Generalitat de Catalunya. Ha estat soci destacat del Club Marítim d’Altafulla, i ha estat molt vinculat en l’organització d’actes culturals i religiosos a la vila.

El seu funeral tindrà lloc aquest dijous a Barcelona. El dissabte a les 11 del matí se celebrarà una missa a l’Església d’Altafulla en record seu, i serà enterrat al Cementiri Municipal, en el seu panteó familiar.
Des d’Altafulla Ràdio lamenten la seva pèrdua, i expressem el nostre més sincer condol a familiars i amics.
Social
Et recomanem
43a Festa de l'Olla
21 de març a les 13:30h al Parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla