Notícies
Foto: Facebook
08 de novembre del 2018
Mor l'exregidor torrenc Ignasi Duran en un accident de moto a l’N-340
Duran, advocat de professió, ha perdut la vida aquest dimecres a la tarda quan la seva moto ha topat amb un tot terreny a l’N-340
L’exregidor de l’Ajuntament de Torredembarra, Ignasi Duran, ha perdut la vida aquest dimecres a primera hora de la tarda quan la moto en què circulava ha topat amb un tot terreny a l’N-340, a l’alçada de Cala Romana, a Tarragona. Els Mossos investiguen les causes d’aquest sinistre, que s’ha produït quan el cotxe s’incorporava a la urbanització tarragonina i ha topat frontalment amb la moto.

Fins al lloc dels fets s’hi ha desplaçat els Mossos d’Esquadra, els Bombers i el Sistema d’Emergències Mèdiques.

Ignasi Duran tenia 41 anys i era advocat, tot i també es va dedicar a la política. Va ser portaveu del partit independent GIT i va formar part del govern municipal de Torredembarra.
Social
Et recomanem
26a Nit de Bruixes d'Altafulla
26 i 27 de juny a partir de les 18h a la Vila Closa
Programació sencera a: www.altafulla.cat
El Jardí Sonor
4 i 5 de juliol
Programació sencera a: www.eljardisonor.cat
Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla