Notícies
Foto: URV
21 de novembre del 2023
Més de 2.000 persones de totes les edats gaudeixen de la Setmana de la Ciència
Tallers experimentals, xerrades divulgatives, rutes teatralitzades i reptes científics han estès la ciència a tot el territori
La Setmana de la Ciència, un dels esdeveniments anuals de divulgació científica més importants a nivell europeu, ha acabat aquest diumenge amb un balanç molt positiu, tot i que algunes de les activitats encara tenen recorregut durant les pròximes setmanes. Enguany, la proposta coordinada per la Universitat Rovira i Virgili (URV) ha comptat amb prop de 2.000 participants de totes les edats.

Durant aquests dies s'han dut a terme nou rutes científiques sobre la figura d'Antoni Martí i Franquès, vuit adreçades a centres de secundària de tot el territori, i una oberta al públic. També s'han organitzat tallers i conferències a través del Campus Extens de la Universitat.

L'oferta d'activitats també ha inclòs tallers experimentals per a grups escolars, programats al campus Sescelades i que estaran en marxa fins al 24 de novembre. Fins al mes de març, el programa Fem Recerca!, permetrà a estudiants de secundària entrar als laboratoris i a les aules de la URV per fer tallers científics i conèixer la recerca que es fa a la Universitat.

L'objectiu d'aquesta proposta és que els estudiants prenguin consciència de la importància de la investigació científica i de les múltiples aplicacions que té en diferents camps del coneixement.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla