Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
29 de setembre del 2022
Natalia Sanz fa marxa enrere i es repensarà si torna a presentar-se a les eleccions, el 2023
La regidora d'Ara Altafulla rebutja entrar al govern i es mantindrà a l'oposició
La regidora d'Ara Altafulla, Natalia Sanz, ha fet marxa enrere en la seva decisió de no presentar-se a les pròximes eleccions municipals. Assegura que va prendre aquesta determinació perquè està "molt enfadada i cansada de les picabaralles personals" en la política municipal. Després d'anunciar-ho al ple en un moment de tensió i que fins i tot, la va portar a abandonar la sala, Sanz assegura que el seu partit li ha demanat que reflexioni i que valori la possibilitat de ser candidata el maig del 2023. Així mateix, afirma que també volia abandonar l'escó, però que li han fet veure que ha de complir amb la responsabilitat d'haver entrat al consistori com a representant electa el 2019.

Sanz es dona un temps de marge per veure com evolucionen les relacions amb els diferents grups del consistori, sigui en pròximes comissions o en el possible ple extraordinari demanat per EINA i PSC. En qualsevol cas, apunta a un període curt de 15 dies per decidir sobre el seu futur.

U futur que en cap cas, assegura, passarà per entrar al govern d'Alternativa Altafulla malgrat la insistència dels comuns. Sanz assegura que no seria bo pel seu partit i considera que "pot fer més feina fora que dins el govern".

Així la regidora municipalista aposta per anar negociant punt a punt cada qüestió amb el govern i valorar en cada moment si donar-hi suport, com majoritàriament ha estat fent fins ara, o bé abstenir-se o votar-hi en contra.

Igualment, ha instat al govern a "parlar amb tots els grups, també amb l'EINA i el PSC", per trobar els consensos necessaris per tirar endavant aquests mesos que resten de mandat.
Natalia Sanz, portaveu d'Ara Altafulla
Natalia Sanz, portaveu d'Ara Altafulla
Social
Et recomanem
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
4 de maig de 10h a 14h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla